Skip to content
Ταυτότητα
Έρευνα
Τα Έργα
Ταυτότητα
Έρευνα
Τα Έργα
Εκπαίδευση
News
Επικοινωνία
Εκπαίδευση
News
Επικοινωνία
Εκδόσεις
,
Έρευνα
Venieri, F. 2025. Digital storytelling and first-person narratives in heritage interpretation: An overview
Share the Post:
Prev
Previous
Venieri, F. and Gazi, A. 2024. Evaluating a digital heritage storytelling application: The case of REVAthens
Next
Polyzoi, V. & Venieri, F. 2024, Engaging Roma students with intangible heritage: online live museum theatre at the Museum of Greek Folk Musical Instruments
Next
Αρχική
Ταυτότητα
Μουσειακό θέατρο
Έρευνα
Τα Έργα
Εκπαίδευση
News
Επικοινωνία
Αρχική
Ταυτότητα
Μουσειακό θέατρο
Έρευνα
Τα Έργα
Εκπαίδευση
News
Επικοινωνία
Instagram
Facebook-f
Youtube