Μια εξαιρετικά χρήσιμη νέα προσέγγιση που αξίζει την προσοχή μας!

Το EXPERIENCE είναι ένα έργο με προϋπολογισμό 23,3 εκατ. ευρώ που συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης (με 16 εκατ. ευρώ) μέσω του προγράμματος Interreg France (Channel) Αγγλίας. Το έργο υποστηρίζει τουριστικούς οργανισμούς και ιδιώτες στη Γαλλία και στο Ηνωμένο Βασίλειο για να αναπτύξουν εμπειρίες για επισκέπτες εκτός της συνηθισμένης τουριστικής σεζόν  (Οκτώβριος-Μάρτιος) προκειμένου να επεκτείνουν την τουριστική περίοδο και να δημιουργήσουν ροή εσόδων σε όλη την διάρκεια του χρόνου.

Στον ιστότοπο του προσφέρει ελεύθερη πρόσβαση σε υλικό  και πληροφορίες εξαιρετικά χρήσιμες για πολιτιστικούς φορείς και επαγγελματίες του μουσειακού θεάτρου και της ζωντανής ερμηνείας.

Ποιά είναι η χρησιμότητα αυτού του υλικού; Επειδή ο επιχειρηματικός και οικονομικός σχεδιασμός για την ανάπτυξη και διατήρηση επισκεπτοκεντρικών εμπειριών που βασίζονται στη ζωντανή ερμηνεία και το μουσειακό θέατρο είναι κάτι που πρέπει να συνυπολογίζεται, ανεξάρτητα από το αν, ως φορείς, διαχειριζόμαστε ή  από το αν, ως δημιουργοί, παρέχουμε με την εμπειρία.

Είναι απαραίτητο το να αναλογιστούμε τους λόγους για τους οποίους το μουσειακό θέατρο και η ζωντανή ερμηνεία είναι πραγματικά σημαντικά;

Γιατί να επιλέξουμε το θέατρο; Γιατί τώρα; Για ποιόν;

Οι δημιουργίες μας θα πρέπει πάντα να βασίζονται στην έρευνα του αντικειμένου και τις ανάγκες του κοινού. Επιπλέον, όταν τις τοποθετούμε στο πλαίσιο της «οικονομίας της εμπειρίας» και του βιωματικού τουρισμού, μπορούμε να κάνουμε τον επιχειρηματικό και οικονομικό σχεδιασμό μας ώστε να διασφαλίσουμε τη βιωσιμότητά τους.

Οι πόροι του έργου EXPERIENCE και οι μελέτες περίπτωσης εστιάζουν στη διαχείριση προορισμών σε αγροτικούς υπαίθριους χώρους, αλλά υπάρχουν πολλά που μπορούν να εφαρμοστούν σε εσωτερικούς και αστικούς χώρους, καθώς και σε μουσεία, πινακοθήκες, τόπους ιστορικής και πολιτισμικής αναφοράς.

Σκεφτείτε πώς μπορεί να προσφέρει το μουσειακό θέατρο ή η ζωντανή ερμηνεία:

  • Εστιάστε στη δημιουργία θεματικών, αξέχαστων, και προσιτών ημερών για το τοπικό κοινό.
  • Ενθαρρύνετε τις επαναλαμβανόμενες επισκέψεις παρέχοντας έναν ή και περισσότερους λόγους για να επιστρέψει το κοινό σας.
  • Αναδείξτε τοπικές και εποχιακές σπεσιαλιτέ και παραδόσεις μαζί με τοπικούς συνεργάτες.
  • Υποστηρίξτε ένα πρόγραμμα συνδρομής ή αφοσίωσης προσφέροντας ειδικές δραστηριότητες.
  • Ενθαρρύνετε τους ανθρώπους να βγουν έξω και να επισκεφτούν έναν χώρο ακόμα και όταν έχει κρύο ή κακοκαιρία.
  • Δώστε έμφαση στις μοναδικές ή κρυφές πτυχές του χώρου «εκτός των ωρών αιχμής».
  • Παρέχετε πιο προσιτές εμπειρίες για το κοινό που δεν μπορεί να επισκεφθεί το χώρο σε ώρες αιχμής..

Ρίξτε μια ματιά!