Μόλις δημοσιεύτηκαν τα αποτελέσματα της έρευνας για την ψηφιακή μετάβαση του μουσειακού θεάτρου, ως μέσο εμπλουτισμού της διδασκαλίας της ιστορίας στο σχολείο, που εκπονήθηκε από την Δρ Φωτεινή Βενιέρη.

Η έκδοση, που προσφέρεται δωρεάν σε αυτό το σύνδεσμο, περιέχει άλλα τρία, πολύ ενδιαφέροντα, κεφάλαια σχετικά με καινοτόμες μεθόδους διδασκαλίας της ιστορίας: https://histolab.coe.int/activities/histolab-fellowship

Η έρευνα εκπονήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος HISTOLAB, μια πρωτοβουλία του Συμβουλίου της Ευρώπης και της ΕΕ, για την προώθηση καινοτόμων μεθόδων διδασκαλίας της ιστορίας. Το κεφάλαιο συνοψίζει τις τελευταίες θεωρητικές και πρακτικές προσεγγίσεις.

Ως κεντρική μελέτη περίπτωσης εξετάζεται το εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό πρόγραμμα μουσειακού θεάτρου “Η Πιλάρ είμαι εγώ! Μια εικονική περιήγηση στην κινηματογραφική καριέρα της Κατίνας Παξινού” που σχεδίασε η Heterotopia Museum Theater (Rebecca Shelley και Φωτεινή Βενιέρη, μαζί με τις Νικολέττα Δημοπούλου και Κατερίνα Χολή), σε συνεργασία με το Μορφωτικό Ίδρυμα Εθνικής Τραπέζης (Έλια Βλάχου και Σοφία Πελλοπονησίου) και τη Museotek (Κέλυ Παπακωνσταντίνου, Βασίλης Τσέτσος και Αθηνά Πουρσαϊτίδου).

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην εξαιρετική ομάδα του HISTOLAB και στο Συμβούλιο της Ευρώπης για την υποστήριξη της έρευνας στις ανθρωπιστικές επιστήμες με στόχο την προώθηση της δημοκρατίας και της ισότητας στην Ευρώπη.