Μέσα από μια σειρά εργαστηρίων και σεμιναρίων, αυτό το έργο διερεύνησε τη συμβολή της θεατροπαιδαγωγικής στην ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης και τη μουσειοπαιδαγωγική. Η ερευνητική ομάδα σχεδίασε ένα πρόγραμμα που βασιζόταν σε ιστορικά γεγονότα (με επίκεντρο την σφαγή των Μηλίων) για να φέρει στο επίκεντρο σύγχρονα ζητήματα, όπως η βίαιη μετακίνηση πληθυσμών, η δημοκρατία, η ιθαγένεια και τα ανθρώπινα δικαιώματα. 

Η συμμετοχική παράσταση μουσειακού θεάτρου Προσεχώς Πόλεμος: 416 π.Χ., χρήζει τους/ις συμμετέχοντες/ουσες Αθηναίους πολίτες και τους/ις καλεί να συμμετέχουν στην Εκκλησία του Δήμου, να εκφράσουν και να υποστηρίξουν τις απόψεις τους και να πάρουν κομβικές αποφάσεις σε μια ταραγμένη περίοδο, εν μέσω των Πελλοπονησιακών Πολέμων. Συναντούν την Αλκμήνη, μια Αθηναία του 5ου π.Χ. αι., η οποία θα τους μιλήσει γι αυτή την κρίσιμη συγκυρία, τόσο πριν από τη λήψη της απόφασης όσο και μετά. Μαθαίνουν για την Ισιδώρα από τη Μήλο, την πόλη-κράτος που αρνήθηκε να συμμετάσχει στον πόλεμο, και για τη δική της τύχη μετά. Το πρόγραμμα απευθυνόταν σε  σε σχολικές ομάδες πρωτοβάθμιας (από 8 ετών και άνω) και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και οικογένειες. Σχετικό άρθρο με τίτλο Drama & Theater in Heritage Education: Negotiating History παρουσιάστηκε στο 8ο Διεθνές Συνέδριο για το Θέατρο/Δράμα και Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση (Αθήνα 2018) και δημοσιεύτηκε στα πρακτικά του Συνεδρίου.

Σχετικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς με τίτλο “Το μουσειακό θέατρο και η συμβολή του στην ιστορική σκέψη” υλοποιήθηκε το 2020 σε συνεργασία με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Μέσα από τη συμμετοχική παράσταση μουσειακού θεάτρου «Προσεχώς Πόλεμος: 416 π.Χ.» που εκτυλίσσεται στην Αθήνα του 416 π.Χ. και εστιάζει στη σφαγή των Μηλίων διερευνήθηκαν οι τρόποι μέσα από τους οποίους το μουσειακό θέατρο μπορεί να ενθαρρύνει:

  • την ανάπτυξη της ιστορικής σκέψης,
  • την κατανόηση της θεματικής,
  • την κριτική εμπλοκή, 
  • την δημιουργία ενός πεδίου διαλόγου.

Χρηματοδότες / Συνεργάτες: Το Θέατρο 104. Με την Ευγενία Παντάζογλου, την Αγάπη Παπουτσάκη, τη Νικολέττα Δημοπούλου και τη Χριστίνα Πετρολέκα.